سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 86 اردیبهشت 4 , ساعت 4:52 عصر

اگر روزی روزگاری،برحسب تصادف و در صورت نبودن نامزد دیگری برای میزبانی جام جهانی،گوش شیطون کر،ایران میزبان جام جهانی بشود، مسئولان فوتبال و ورزش ما آن را حتماً اینجوری برگزار می کنند:

1-مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کردند که تیم های اول و دوم گروهی که ایران هم در آن قرار دارد باید بطور مستقیم صعود کنند و تیم های سوم و چهارم همان گروه باید با تیم دوم یک گروه دیگر بصورت پلی آف بازی کنند.ضمناً آنان گفتند که این مسئله هیچ ربطی به نحوه ی صعود تیم های لیگ دسته یک به لیگ برتر ایران ندارد!

2-مسئولین هیئت فوتبال استان کرمان زمین فوتبال خود را در اختیار تیم ملی برزیل قرار ندادند و این تیم بدون حتی یک جلسه تمرین به مصاف تیم سوئد رفت.بعد از بازی هم درگیری هایی بین سرپرستان دو تیم و مسئولین روی داد.

3-بازی دو تیم فرانسه و کامرون به دلیل قطع فیوز برق ورزشگاه حافظیه ی شیراز نیمه تمام ماند.مسئولین برگزاری باز یها اعلام کردند که ادامه ی این بازی به صبح فردا موکول شده است.

4-بازی تیم های افریقایی به دلیل آرایش نامناسب موی بازیکان افریقایی تا اطلاع ثانوی و تا زمان اصلاح این موها لغو شد.ضمناً مسئولین بازی ها اعلام کردند که بازیکنان افریقایی نباید مثل مهرداد اولادی کچل کنند و گرنه باز هم گیر می دهیم.

5-پای کریستیانو رونالدو باریکن تیم فوتبال پرتغال روی یکی از میخ های ورزشگاه نوشهر رفت و این بازیکن تا پایان عمر از بازی فوتبال محروم شد.

6-تیم آلمان که پس از انجام بازی اول خود در دزفول باید به اهواز می رفت به دلیل تأخیر در پروازهای فرودگاه دزفول با اتوبو س به اهواز رسید و به دلیل کمبود وقت بازیکان این تیم بلافاصله پس از ورود به شهر به ورزشگاه محل باز ی رفتند.اما سر انجام این تیم به دلیل تأخیر در ورود به زمین جریمه ی نقدی شد.

7-دونگا سرمربی تیم برزیل به دلیل توهین به داور بازی با نیجریه به چهار جلسه محرومیت از همراهی با تیمش محکوم شد؛ اما یک دفعه و به دلایل نامعلوم این محرومیت به یک جلسه کاهش یافت.

8-مسئولان برگزاری بازی ها اعلام کردند که فینال جام جهانی باید به صورت رفت و برگشت انجام شود.ضمناً آنان گفتند که این موضوع هیچ ربطی به فینال جام حذفی ایران ندارد.

                                                                                                                                      ....ادامه دارد.

                                                                                                      از:دارای زبانی سبز



لیست کل یادداشت های این وبلاگ