سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستت، برادر تنی توست، حال آن که هر برادرِ تنی تو، دوستت نیست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 86 خرداد 10 , ساعت 3:42 عصر

ادامه ی قسمت اول:

9-تیم کره ی جنوبی،به دلیل توهین تماشاگرانش به داور بازی با اوکراین به انجام یک بازی بدون تماشاگر محکوم شد.اما این محرومیت با وساطت رییس فدراسیون فوتبال ایران(!) و به دلیل نزدیکی با عید نوروز(!)(در ده ماه بعد)بخشیده شد.

10-بازی دو تیم ایتالیا و ژاپن به دلیل نبود نورافکن در ورزشگاه شهر تبریز به زمان دیگری موکول شد.

11-سرمربی تیم هلند اعلام کرد در صورت عدم صعود این تیم از مرحله ی گروهی،خود را از یک پل در شهر آمستردام به پایین پرت خواهد کرد.اما سرپرست این تیم اعلام کرد که وی از این خالی ها زیاد بسته است.چندی پیش هم سرمربی تیم اکوادور گفته بود که گل تیم لهستان به این تیم آفساید بوده است و اگر خلاف آن ثابت شود فوتبال را ول می کند و به ساختمان سازی می پردازد.اما وقتی فهمید که گل صحیح بوده در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد.(وی به جون بچه اش قسم خورده بود.)

12-تیم مکزیک که در یک بازی بیش از ده مورد تخلف انضباطی و آیین نامه ای انجام داده بود،بدون هیچ گونه محرومیتی بخشیده شد.مسئولان برگزاری بازی ها اعلام کردند که این موضوع به نقص در اساسنامه مربوط می شود و کاری از دست آنها ساخته نیست.

13-سرمربی سابق تیم ملی آرژرانتین به عنوان رییس سازمان فوتبال این کشور انتخاب شد.رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین در پاسخ به این سؤال که پست ریاست سازمان فوتبال چه وظایفی بر عهده دارد گفت:نمی دونم!

14-تیم فوتبال اسپانیا به دلیل دیررسیدن اسامی از شرکت در بازی ها محروم شد.اما مسئولان فدراسیون این کشور مدعی بودند که اسامی را ده دقیقه قبل از اتمام وقت قانونی برای ارسال،با پیک موتوری از شهر مادرید فرستاده اند. سرانجام این مسئله با وساطت رییس فیفا پایان یافت و اسپانیا به بازی ها بازگشت اما مسئولان ورزش این کشور هیچ اقدامی برای تنبیه مسئولان فوتبال اسپانیا نکردند.

15-سرمربی تیم کرواسی یک روز در میان دو نفر از بازیکنان این تیم را اخراج می کند و سه روز بعد سه نفر را        می بخشد. او در پاسخ به این سؤال که الگوی وی چه کسی است پاسخ داد:«مصطفی دنیزلی».

 از:کسی که زبانش سبز است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ